Pozáručný servis
Každého z nás dokáže poriadne nahnevať, keď si kúpi akýkoľvek výrobok a dostane ho poškodený alebo sa na ňom niečo poškodí neskôr. Ani po uplynutí dohodnutej záručnej lehoty nie sú nám naši zákazníci ľahostajní. Na požiadanie im poskytneme akúkoľvek opravu v rámci servisu našej spoločnosti ako nadštandartnú službu.
Taktiež podáme pomocnú ruku pri nepredvídaných udalostiach, ktoré môžu zákazníka prekvapiť pri užívaní našich výrobkov. Nemusíte chodiť na žiadnu predajňu, všetko vybavíte z pohodlia Vášho domova vyplnením Servisného listu. Servis môžete taktiež využiť aj v prípade ak túžite po zmene. Ak by ste chceli po rokoch zmeniť druh látky alebo kože nič nie je nemožné. Môžete ju nahradiť iným farebným dizajnom látky či kože.
Služba pozáručný servis sa nevzťahuje na sedacie súpravy staršie ako 5 rokov s výnimkou poťahových materiálov s 5 ročnou zárukou.
Nemusíte chodiť na žiadnu predajňu, všetko vybavíte z pohodlia Vášho domova vyplnením Servisného listu.
V prípade otázok pošlite nám mail na: infoservis@pohodliephase.sk
Ako to funguje?
- Otvoríte si priložený Servisný list a vyplníte číslo Vašej objednávky, s podrobným popisom závady, či Vašej požiadavky servisnej opravy
- Potvrdením Servisného listu (odkliknutím zelenej fajky) nám odošlete Vašu požiadavku na oddelenie servisu
- Potvrdenie o prijatí Vašej požiadavky na servisnú opravu Vám bude doručené na e-mailovú adresu, uvedenú v Servisnom liste
- Ohľadne opravy, či požiadavky na servis, uvedenej v Servisnom liste Vás bude kontaktovať pracovník servisu v lehote do 30 dní, ktorý Vás bude zároveň informovať o ďaľšom postupe servisnej opravy.